Sla het menu over en ga naar de content
Datum: 29-03-2017 Tijd: 19:30 - 23:00 Locatie: SCC Hofdael Openbaarheid:...
De genoemde tijden zijn indicatief
Punt | Titel |
---|---|
Algemeen | |
19.30 | 1. Opening en mededelingen |
2. Vaststellen agenda | |
3. Vaststellen verslag Algemene Kamer van 22 februari 2017 | |
Verslag Algemene kamer 22 februari 2017
| |
4. Rondje Algemeen
Mededelingen van portefeuillehouder(s) en vanuit Raadstafel21 (bijgevoegd de aantekeningen van dhr. Van Happen. | |
Mededelingen vanuit Raadstafel21
| |
Presentatie | |
19.45 | 5. Dienstverlening
Presentatie door de afdeling Publiekszaken |
Oordeelsvorming | |
20.30 | 6. Wijziging Reglement van Orde en notitie Raadshuis
Inwoners kunnen gebruik maken van spreekrecht. |
Raadsvoorstel GM2017-006513
| |
21.00 | 7. Vragen
Vragen aan portefeuillehouder(s). |
8. Sluiting |
* De agenda is onder voorbehoud van wijzigingen.
** Wannneer een onderwerp meer dan één keer behandeld wordt, kan een burger, die al eerder heeft ingesproken, alleen op de gewijzigde onderdelen inspreken, zodat niet in herhaling wordt gevallen.
Spreekrecht
Als u van het spreekrecht gebruik wilt maken, dan kunt u zich uiterlijk op woensdag 29 maart vóór 12.00 uur bij de griffie aanmelden, telefonisch op 14 040 of per e-mail griffie@geldrop-mierlo.nl
U krijgt circa vijf minuten het woord. Dat is kort! Bereid uw verhaal goed voor. Een goed verhaal heeft een inleiding, een korte uiteenzetting en een krachtige conclusie. U kunt uw verhaal op papier zetten en alvast mailen naar de griffie. De griffie zorgt dan dat uw inspraakreactie voor de vergadering bij de raadsleden is. U kunt uw inspraakreactie ook tijdens de vergadering uitdelen.
040 289 38 93
gemeente@geldrop-mierlo.nl
Locatie Raadsvergaderingen
't Plein, De Meent 2, Geldrop
Postadres gemeenteraad
Postbus 10101 5660 GA Geldrop
brondocumenttitel |
---|
Raadskamer |